Támogatónk, a VIWA Vitaminwater negyedik alkalommal gondoskodik arról, hogy a KEK résztvevői megfelelő folyadékpótlásban részesüljenek az intenzív sportolás és izgalmak közepette.
Kaszás Attilával,
a vállalat igazgatójával készítettünk interjút.
Tavaly sok KEK Run futó szeme felcsillant a befutócsomagokban elhelyezett VIWA vitaminvizek láttán. Mondható ez egy közös sikernek az együttműködést tekintve?
Talán a legnagyobb öröm (és a legfontosabb visszacsatolás is) számunkra az, amikor az egyetemisták örömmel fogadják a Viwát. Úgy vesszük észre, hogy egyre többen tudatosan keresik, és fogyasztják a hagyományos üdítők helyett. Nagyon jó érzés volt látni a tavalyi rendezvényen a befutás utáni jóleső kortyolásokat, és koccintásokat a Viwával.
Idén is a legújabb, jól bevált ízeket kóstolhatjuk, mint tavaly! A VIWA híres a folyamatosan megújuló termékpalettájáról. Mit lehet tudni a jelenlegi fejlesztésekről?
Az idei év slágere az eddigi visszajelzések alapján egyértelműen a mango-lime-licsi ízű új termékünk, a Brainboost. Egyrészt sokak kedvence a mangó, másrészt a benne lévő Ginkgo Biloba és zöld tea nagyban hozzájárul a vizsgaidőszak átvészeléséhez is. Ráadásul idén az eddigi 0.5 literes termékek már 0.6 literes kiszerelésben lesznek elérhetőek, így 20%-al többet nyújtunk a finomságokból és a hatóanyagokból is!
Hogyan járul hozzá a VIWA vitaminvíz a sportteljesítmény javításához?
A benne lévő vitaminok, és ásványi anyagok segítik az aktív életmódot élők céljainak elérését. Sokaktól halljuk, hogy nehezen viszik be a napi szükséges folyadékmennyiséget, mert ’unják’ a vizet, nekik hatalmas segítség lehet a gyümölcsös ízű, de a szomjat mégis csillapító Viwa vitaminvizek fogyasztása.
Mik a VIWA fő eszméi, amik illeszkednek a KEK céljaihoz?
Minden évben nagyon várjuk ezt a rendezvényt, hiszen nagyon motiváló ilyen lelkes, sportos csapatot szponzorálni! Számunkra a jótékonyság is nagyon fontos, így örömmel látjuk, hogy a KEK-hez kapcsolódóan mindig megvalósul valamilyen rászorulókat segítő akció is. Az eddigi tapasztalataink alapján azt gondoljuk, hogy a KEK részvevői, és a Viwa fogyasztói azonos halmazt alkotnak, akár közös szlogenünk is lehetne a #loveyourself.