Immár 9. éve biztosítja a Szendrei József által vezetett Barcelona Kft. a KEK futsal torna mérkőzéseihez elengedhetetlen Joma labdákat, illetve a győztes csapat ajándékcsomagját. A címben is szereplő mottó a Joma filozófiája is egyben. Ez a mottó kifejezi a Joma teljes elkötelezettségét a sport iránt, melyet kiváló minőségű felszereléseivel és megbízható, professzionális hozzáállásával bizonyít. A támogatás kapcsán az egykori válogatott kapust, a cég ügyvezetőjét kérdeztük.

– A spanyol Joma brand a focival, illetve a futsallal forrt össze, csakúgy, mint a rendezvényünk. De ahogy a KEK is bővült a kosárlabda-, röplabda-, asztalitenisz tornákkal, ugyanúgy a Joma is már több sportág képviselője számára nyújt sportfelszerelést. Mely sportágakról van szó? Kik a márka célközönsége?

Valóban, a Jomáról szinte mindenkinek a foci jut eszébe, de a márka ma már szinte minden sportágban, így az atlétikában, kosárlabdában, röplabdában, kézilabdában, rögbiben, vagy például squashban is gyárt sportfelszereléseket. Érdekesség, hogy az idei kézilabda Eb döntőjében mindkét csapat, a horvátok és a spanyolok is Joma szerelésben jutottak fel a dobogó tetejére. Emellett a spanyol, mexikói, bolgár és az ukrán olimpiai válogatottak is teljes Joma felszerelésben képviselik hazájukat a versenyeken. A napokban pedig a spanyol futsal válogatottal írt alá a cég hosszú távú együttműködést.

A versenysport mellett a szabadidősport irányában is nyitott a Joma, így támogatja a Párizs, Portó, Róma Maratont is, illetve szabadidősport-ruházat kínálatát is egyre bővíti a vállalat.

– Mi a Joma előnye a nagyobb márkákkal szemben?

A Joma ars poeticája, hogy nem szeretne versenyezni a nagy világmárkákkal. Megfizethető árú, minőségi, szép és változatos termékpalettájával verseny- és szabadidő sportolók tömegeit célozza meg. A kiszolgálásban pedig szinte verhetetlen. Hatalmas raktárkészletének köszönhetően legfeljebb egy hét alatt a világ bármely más pontjára kiszállítja a megrendelt terméket.

– Hogyan indult el a Joma magyarországi története, hol tart most a hazai vállalat és hogyan látja a cég jövőjét?

Spanyolországi játékos-korszakomban szerződésem volt a Joma-val, majd amikor 1992-ben felhagytam a professzionális futballal, megkerestek, hogy legyek a kizárólagos magyarországi forgalmazójuk. A cég akkor még csak bontogatta a szárnyait. Azóta a sportruházati világmárkák TOP10 listáján szerepel! Töretlen fejlődésnek indult a brand és ez a magyarországi helyzetről is elmondható.